Ikea med min söta vän Elin :)

2010-01-03, 00:17:07 / Kategori: shopping
först åkte jag med Elin till Ikea o handlade rätt mycket, nödvändiga grejjer tills jag ska flytta..

jag köpte blandannat,

vanliga saftglas
3 st kastrullet
bestick
skärbräda
stekspade
massa andra nödvändiga köks tools.



Sen vart vi en sväng till köpcentret, måste köpa ett par vinterskor..
men jag hittar aldrig riktigt fina..
dom kan ju inte göra snygga skor nuförtiden tyvär
inte i finland iaf.

och sen vart jag till coop o handlade mat o sen for jag hem o lagade mat åt Bejbi o syrran,
och sen har jag bara chillat med älskling o kollat film o så eftersom stackarn är sjuk! :(

nu har vi just kommit från bastun och jag är sugen på julmust eller ett med iskall saft ;> yummi.
Godnatt!
Anonym

ansa, 3 st kastrullet? :D



2010-01-03, 21:05:13



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?