ONSDAG

2010-07-07, 22:44:50 / Kategori: I Love Dogs♥
Hejhalloj!
idag har jag varit o hälsat på min kära vän Elin.
Vi shoppade(eller jag) och Elin var med som smakråd..är jävligt nöjd med vad jag hittade.
Kan visa senare :)

Sedan var vi tillstranden i Piteå ...härligt vare =)
imorn har jag ju också en ledig dag så det får bli stranden + yachten!
Chico ska också få sin andra spruta imorgon..
så snart är hans rabies behandling över och då får man ta han till vilket land man vill :)

Chico är så himla söt..och han växer o växer för varje dag som går!
han som inte ens ska bli stor som vuxen..tror han är färdig växt snart,
men hans päls kommer ju växa mycket mycket mer..han kommer ha värsta burrig päls.
Jag såg en Pomerian på jobbet för någon dag sedan, gud vad söt den var, jag gullademed den länge haha.
Den är ju lika liten som chihuahua men burrigare,
'en sådan skulle jag skaffa om jag skulle skaffa en av dom där minimala vovvarna.

Såhär hårig kommer han vara när han är färdig växt :) så vackert.

Här har vi en pomerian :) lika liten som chihuahua.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?