yeah one more.

2010-07-06, 10:04:30 / Kategori: Allmänt
Hej!
börjar först om en timme så tänkte ta och skriva lite mer ;)
Älskling och Kevin ligger och sover, lille Chico ligger brevid mig o datorn i väntan
på att Jani ska vakna och gå på en prommis med honom.

imorgon på min lediga dag ska jag ta och shoppa lite, jag förtjänar det :)
och sedan blire yacht som jag redan skrev där nere.

me and ma sister och några amerikaner :)

Jag älskar lockigt hår,det är det vackraste som finns!

I love myself walking away from these idiots..what would i be if i'd stay?
i have to say that you are loosers.

Nu har jag icke mer tid, moste spora mer!!!!!
eftersom det kan finnas en tröing som är ödelagd,
haha norske o danske e ganske lugnt.

Hejdå!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?