hell yeah!

2010-06-03, 14:03:32 / Kategori: Allmänt

Ja vi festade ju igår och det var kul!
vi hade efterfest också, och jag tror det vara till klockan 7?
dock dissade jag alla och la mig klockan halv 5 eller 5.

jag orkade inte ta bilder igår men kanske nästa gång! ;)

Ikväll ska jag iallfall köra hårt med träningen, har ju vart sjuk så det har inte blivit av :(
Sedan blire filmkväll med Emmelie och kanske Dennis(?)

det är ju regnigt väder idag så inget ute väder precis,så idag ska jag unna mig åt att städa! :)
pratade för en stund sedan med min b0ss och jag ser verkligen fram emot jobbet,
hon verkade sträng men väldigt trevlig :)

Till hösten står frågan, Spanien eller Stockholm?
Jag vet inte riktigt just nu vad jag vill,
men jag vet att jag trivs i Spanien och Stockholm är ju helt kul ställe men vi får se.

in the north sweden tror jag inte att jag stannar iaf :) men kanske kommer tillbaks när man blir oldie.
Jag ska nog lägga mig nu o se tv o vila en stund, sen ska jag ut med hunden i regnet!

pusssbabes

emmelie

halo jag har inga pengar på mobilen beyb! Har försökt ringa en signal, för att hade tänkt om vi kunde se filmen typ soon eftersom efter åtta är jag upptagen =/ <3



2010-06-03, 15:52:33 URL: http://eemmelielarsson.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?