im dead

2010-06-18, 20:18:29 / Kategori: Allmänt

är helt död...har jobbat till en caterings firma i ötå..eller rättare sagt Pello hela dagen så är helt död just nu..
vaknat 6 och kommit hem för en liten stund sedan..och har inte hunnit äta alls så det fick bli snabbmat again.

från 'nya' frasses..idag hade dom god mat där, men vissa jävlar kan absolut inte göra mat och halå det är en jävla hamburgerrestaurang så LEARN motherfuckers.så enkelt.
Men idag var jag nöjd, utom att dom la en mindre biff i än vad jag beställde men jag är inte så brydd varså hungrig så skulle nästan nöjt mig med gräs..haha nämen ja ni fattar.

nyt en jaksaa enään kirjottaaaaa...
jag vill vara med min älskling men har är med sina vänner och tar en liten sup :(
Men jaja jag ska vila en stund och se vad kvällen har att erbjuda, kanske jag kan lura hem bejb ändå.

Nå adios

crazy lady..

...-...

waitress'

Emma hj

tjo. läget?



2010-06-18, 23:50:50 URL: http://emmasdiary.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?