Chachaaa ;)

2010-05-30, 16:18:37 / Kategori: Allmänt
Har vaknat jätte tidigt idag, varit med barnen och vovven osv :)
sa hejdå till Johanna som skulle på en hemlig resa, hon visste inte själv vart hon skulle för jens överraskar henne :)
ååh vad kul!!!

men tyvär så är jag sjuk, så fick väcka Jani och min lillsyrra att dom får ta hand om ungarna och hunden..sen har jag nästan sovit hela dagen..usch!
men sjuk har jag inte vart på flera flera månader och det är väldigt konstigt för jag brukade förut alltid vara sjuk.

Men jag mår lite bättre nu så ska ta och föna mitt hår och göra te, sen försöka ta mig till affärn :)
vi var ut i Fredags också, verkligen kul hade jag fast jag var lite krasslig då också :(
by the way ni som försökt nå mig, min mobil är död och har inte orkat ladda den..måste ladda den genom datorn nu för att jag glömde laddaren hemma.

jag vill jätte gärna färga håret, men helst hos en frissa då det är så jäkla svårt att få rätt färg i affären....
buuuh...ska ta och se om jag vågar beställa i Luleå? dom tar en jätte stor summa och rör knappt ens hår,
bättre hos det stället jag alltid brukar vara på.

på våran student åt vi lunch på Leilani, jag ser väldigt svullen ut i ansiktet och jag hade faktiskt gråtit innan kortet togs, det blev lite prat om Jorma och då kan ni förstå att det var jobbigt.
Dessutom var jag ganska stor där, har som tur är gått ner lite och mer kommer det också!


Laterd0lls! ;)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?