Goddagens!

2010-05-19, 14:36:23 / Kategori: Allmänt
Kom in en stund för att lillvovvsen hade det så varmt där ute!
jag önskar denna värme kunde stanna föralltid, men enligt prognoserna så kommer den inte vara länge till :(

Jag har varit hos min personliga tränare och nu har vi gjort fram ett mål, jag hoppashoppashoppas jag är så stark att jag klarar av detta..för schemat är inte lätt kan jag säga, det är MYCKET JAG INTE FÅR ÄTA!
speciellt svårt är det för mig för jag får inte ens ha en endaste godis dag i veckan..kul............

när han sa det till mig så funderade jag om jag skulle sluta
bry mig och äta choklad o gott varje dag o bli fetma istället?

nej jag skojja bara, jag ska klara det här..även om det kommer vara hårt :)
schemat är 4 veckor långt och då ska jag ha nått mitt mål till midsommar,
sedan blire ett nytt schema och då ska vi träna min kropp så den blir vältränad,
dvs om jag pallar! >.<

ni som känner mig vet ju att jag dricker 100 liter saft varje dag, och jag får inte ens dricka det nåmer..
så ni förstår hur hårt jag har det :D haha!

Så nu äre bara Good Luck som gäller.


Saara-Maria

Okej, så du har på så vid tänkt dig nu. men du är ju redan så smal så inte behöver du gå ner i vikt först utan bygg bara på muskler tycker jag =)



Jo de är bara bra, tror jag? =) hehe.. Lill fölet mår bra. Äter, busar och sover :P

Hur är det med dig? och din lilla ''bebis'' ? ;)



2010-05-19, 15:49:50 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?