Me LOVE

2010-05-18, 20:45:26 / Kategori: Allmänt

Jag älskar detta vädret, 30 grader varje dag funkar för mig..kanske någon enstaka dag med regn och lite kallt
bara för att det kan vara skönt då, men seriöst jag vill typ bo i Costa Rica... :)

har kommit hem för en stund sedan från Body Step, och har käkat apelsin..försöker o inte äta något på kvällen
vilket är svårt för jag blir alltid extra hungrig då.
Dessutom när jag tränar så blir jag svin hungrig hela tiden.
Så därför äter jag apelsin som är nyttigt..

Ska snart ut med lillen och älskling på en liten promenad sen ska vi bada honom i badkaret,
ska börja simma med honom sen när han blir äldre,
men nu gäller det bara o träna honom att vänja sig vid vatten.

Trevlig kväll

Saara-Maria

efter en träning ( inom en timme då efter) ska du äta en banan eller dricka ett glas mjök! något proteinrikt! Annars så börjar de ta energi från musklerna dina som du försöker bygga på :) Eller så annars gör du en smoothie, en banan, 1dl havregryn (kanske mindre om du inte vill ha så grynit) , 2-3 ägg (kan bytas ut mot ngt annat proteinrikt som inte tar över smaken) , lite kakao eller oboy och så mjölk! :-)



2010-05-19, 11:19:19 URL: http://saaramaria.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?