oh happy day

2010-05-27, 11:28:35 / Kategori: Musik
Idag är jag på ett bra humör! :) det gick bra på mötet och nu sitter jag hemma mätt efter en god lunch,
spaghetti med köttfärsssååås.
Ska strax tvätta kläder och storstäda tänkte jag för har varit rätt lat på att städa på senaste så nu är det dags!
Har varit ute med Chico också och idag är det soligt o fint väder, kanske därför jag är glad?
jag älskar då sol!

blev jätte sugen på att inreda här hemma jag hatar nästan hur det ser ut hos oss :)
det är liksom inte färdigt, men det är väl så när man flyttar till ett första hem och sen äre ju så att vi inte ska bo här alldeles för länge till.

Pernilla tjatar då hela tiden om att vi ska komma till Haparanda,
 men jag har min aerobic ikväll som jag verkligen inte vill missa.

Så får se hur vi gör (:


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?