Svettigt värre

2010-05-11, 22:01:23 / Kategori: Allmänt
Det var ett skönt pass idag, jag älskar o träna det mår jag bra av.
Imorgon har jag tid till personlig tränare :)

jag har sån ångest över att jag åt en glass & choklad kex idag men det är så himla gott,
varför kan jag inte få äta choklad varje dag?! det är så gott.
Men man måste väl äta nyttigare om man vill må bra och se bra ut tyvääääär.

men nu ska jag umgås med älskling och bebisen haha..
adios :)

Tycker det var skit taskigt igår på Hollywood fruarna och fråga en sådan störd fråga,
ifall hon missbrukar när honpratar sakta,
och sedan ides ännu programledaren fråga om hon kan säga nånting snabbt..snacka om mobbning.
visst pratar hon lite trögt, men so what alla är ju som dom är.
Här har ni förresten gulliga Marias Blogg:
Maria Montezami

Michelle

Haha neeej du har missuppfattat, man käkar onyttigt jämt och så mår och ser man bra ut;)!



2010-05-25, 14:07:04 URL: http://michelini.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?