DAAAH

2010-11-03, 21:11:16 / Kategori: Allmänt

fyfan vad jag är trött just nu..måste vara denna jeevla höst o mörker.
Idag har jag vart hos Jonna och hjälpt henne med flytten, det blev riktigt mysigt kan jag säga.
Sedan har det vart promenad med syster o min lille chicksan.
Sedan har vi handlat presenter ósv, köpte även en jacka till Chico..orkar dock inte ta bild nu..
svider i ögonen så mycket..borde nästan gå o lägga mig REDAN!
klockan är bara 21.00..

Nå iallafall, jag nu måste jag ta o flytta från Luleå för att jag tycker Luleå suger..
Eller hela norrbotten gör men nu ska jag tillbaka till Happis för att jag ska det,
jobba här och så
At least for awhile ;)

Ja och vad mer, ihelg blire o jobba igen..ser verkligen fram emot det :)
Känns riktigt bra.

Nåni
nu vet jag inte mer vad jag ska skriva hit, om ni är alldels för nyfikna så får ni ta o ringa.

HAHA PUSSSSSSS



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?