it has just started

2010-11-23, 22:22:22 / Kategori: Allmänt

Moro.
Har precis käkat kvällsfika, en ostmacka med oboy..gott.
Känner mig ruskigt fet idag, men kom på att jag inte käkat middag.
Min lunch bestod av pizza från Ikea för 5 kr, dom är ju jätte goda.

Jag var dit med Elin idag, handlade en massa "flytta hemifrån" saker till syster som fyllde 19 idag.
Oh god vad tiden går fort, jag kommer ihåg när jag fyllde 18.
Shiiet..och nu fyller hon redan 19?
tiden går riktigt fort alltså.

Jag vaknade i morse rätt tidigt, typ kl 9 :)
skjutsade syrran till jobbet o sedan åkte jag till Karungi.
Sen for jag o Elin till staden o köpte shoppade..julpynt m.m.

Har även varit till Heli en sväng med chico och chico har lekt med hennes valp som är såå gullig :)
valpar är så roliga.

ska strax ta och lägga mig o läsa min bok.
jag läser fortfarande 'att älska som en porrstjärna'
det har varit en lång paus för mig så därför jag vart så seg.
Gick precis på en liten promenad med jonnadonna, kändes skönt när man käkat tårta också hoho.
Min mamma är duktig på baka, tårtan var jätte god.

och tillslut, Grattis Pernilla på din 19 årsdag.Hoppas att du var nöjd med dina presenter ;)

Jag & Pernilla



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?