kippis

2010-11-22, 14:48:17 / Kategori: Allmänt

Tja :)
min lilla bebis ligger o sover i sin fina blåa säng :) köpt från Ikea med tassavtryck.
Haha, den var ruskigt billig..typ 200 kr? eller nå sådant..
hade man köpt hos djurmagazinet hade det gått 700 kr.
ÖVERPRIS.'

ihelg har jag jobbat jobbat och jobbat, var till sportbaren i Lördags..
(nej jag är inte 23 år gammal, men var det i Lördags)
Det var kul, men nu ska jag inte ut på ett tag..för jag känner hur jag behöver vila vila o vila..
är sugen på frukt också, vitamin brist dvs.

Jag var ute med Jennifer o våra vovvar i skogen, dom fick springa o leka på isen osv :)
Så nu ligger Chico o vilar en stund.
Jag väntar på att Heli ska komma hem så jag kan åka o hälsa på henne o hennes nya lilla valp!
Chico kommer då bli glad, han älskar busiga valpar!

Pernilla fyller år imorgon & Jani i övermorgon..
synd att jag är pank som en gris, men ni ska såklart få något av mig ;) haha.
jag tar ett banklån så äre fixat haha.

nu ska jag ta och avsluta här, finns inge mer jag varken vill eller orkar skriva!
så ha det så bra, pussis

en liten Chico, 4månader.

chico gillar sin säng från ikea!

lilla valpen Chico..som liten var han grå/creme..idag är han orange,brun och creme..
så himla vacker!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?