living in a dream

2010-11-16, 23:11:48 / Kategori: Allmänt

Ja som ni ser har jag haft så mycket o göra så har inte
hunnit sätta mig framför datorn och skriva så himla mycket..

har precis kommit hem, varit på en promenad med Jennifer och sedan gått till
Jennifer o våra vovvar lekte tsm sen har jag druckit te med Jonna & Jennifer.
Trevligt trevligt med girltalk.

ja vad mer, jag vet inte riktigt vad jag skall skriva hit..hihi..

Lägenheten är uppsagd i Luleå :)
Så snart blire flytt som gäller..hohohhjja..usch vad det är jobbigt o flytta,
man borde inte äga saker..hade vart lättare.
Har precis snackat med Jani på msn , smartass som somnat i tåget och åkt några stationer från hemmet..
hoho, så kan det gå när man jobbar som en tok stackarn ;)

Nu ska jag göra något annat, kanske kolla Desperate housewives.
Har missat 2 delar..så det ska bli kul o se :)
Adios allihop!


i dont feel the pain no more..it feels like a relief.it isnt true that time does it..
i found another way and this was my solution..it feels great, i loveit.
finally.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?