Hemma

2010-10-17, 17:07:22 / Kategori: I Love Dogs♥
Nu är man hemma again, skönt att ha vinter däcken färdigt.
Tack pappa för nya fälgar o däck.♥

Det börjar bli väldigt kyligt utomhus och dom har lovat att det kommer bli kallaste vintern på typ evigheter..
jag hittade en söt jacka i en djur affär här i luleå som jag ska köpa till Chico!

så han kommer likna sin mami chulo(mig)
SNYGG VA?! Chico har mycket päls jag vet som fullvuxen men om
det blir kallare än 20- så måste man ju fan fatta att även en hund med päls fryser.
anna

ta med han till affären och pröva den på han först bara, och se hur han reagerar, för vi har prövat ha en på siri men hur många ggr hon än har på sig den så vänjer hon sig inte ;p hon vill aldrig göra sina behov när hon har den på sig.. bara så du vet så du inte köper den och sen tkr han itne om den ;p



2010-10-18, 00:21:26 URL: http://aannna.devote.se

anna

jaa ingen fara :)

jag åker nog till turkiet en sväng i slutet av november :) vet inte vilket datum än. men blir iaf bara 1-2 veckor, ahr inte riktigt bestämt än :)



2010-10-18, 18:47:34 URL: http://aannna.devote.se



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?