tänker tillbaka..

2010-10-01, 12:48:06 / Kategori: Allmänt
förra vintern -10

Jag och Elin, februari 2009.

Jag solar, i Teneriffa 2009
 
En tid då jag var konstig, klädde mig konstigt..hade fult hår haha.
Men annars en väldigt rolig tid med Heli ;) summer 2009

en som jag saknar, Madeleine :(

Jag och Madeleine & Madelene fikar i Luleå på ett fik för ett o ett
 halvt år sedan när Madelene flyttade till Luleå.


Sofia gumman :)

Jag förra sommaren, den perioden jag solade ihjäl min hud
och betalade flera tusen kr för mitt hår.
(inte just denna bild jag var brun på eller hade snyggaste håret )

Förra sommaren målade jag alltid denna färg på naglarna, visst är den vacker!

Denna tid shoppade jag multum.

love this hair colour

sa hejdå till våran älskade "andra" pappa,
Jorma...det var en väldigt hård tid.
Jag älskar hans kista, den var så himla fin och den förtjänade han verkligen.
Han förtjänade det bästa.

flyttade till Luleå, har bott här i 8 månader.
Trivs bättre än i Happis, men detta är inte nånstans vart jag vill bo länge till.

påväg till Beach party, umpitunneli

En konstig blandning av foton hahaa!
orkar inte stoppa flera, så det får räcka.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?