just writing some shit

2010-10-13, 22:03:49 / Kategori: Allmänt

Ahhh..kom precis från Marielund, har varit till Janis föräldrar o hälsat på. :)
Sitter nu o tar det lugnt, har sådan huvudvärk..medans Chico är busig som vanligt här..
borde ta en liten Kvälls/nattpromenad med honom så han får göra av sig med lite av sin energi!

fick en tid redan imorgon att dom ska byta däck åt mig..jippiii...Jani brukar ju annars byta däck,
men eftersom vi köpte helt nya fälgar o däck så äre nog lika att dom gör det där på plats.

Idag har jag varit med Jonna, o sedan har jag umgåtts med morsan o syrran..
typ inge speciellt dvs!
Imorgon ska jag nog hänga med Jonna o Gina på Zumba. ;-)


Nu är det dags för som ändring Anza.♣
Jag är riktigt less på 2 people, jag är inte ovän med dom eller något utan bara riktigt less/irriterad.
Ni vet ni två garanterat det.
Varför ska man ha egentligen skit vänner kvar? det är lika att bara slänga dom i havet :)
Man mår mycket bättre om man lämnar såna ifrån sig vilket jag har bestämt att göra.
Det är synd att vissa bara är födda till falska idioter.

Nå men iallafall jag har några ideer o funderingar..jag tror jag måste prata med papichulo..:-)
Det är alltid bra o prata med han om ideer/funderingar han har alltid bra svar haha.

JAG HAR BOKAT TID TILL FRISSAN OCKSÅ, nästa vecka♥
sååå surprise surprise..ska ha någon snygg hårfärg.
Det återstår att se vilken..

aasch gud min huvudvärk..ska nog ta någon huvudvärkstablett o ta en liten promenad o lägga mig!
Sååå ciaaooo.

SKÅL FÖR EN NY FRAMTID :-)

Madde

Vad använder du för hårfärg? Ditt hår är jättefint:-)



2010-10-13, 23:53:29



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?