tja!

2010-10-21, 15:24:55 / Kategori: Allmänt
är väldigt förkyld nu..har suttit bara o lodat här inne..eller ja var en sväng iväg med bilen också.
Hade haft tvätttid men Jani är så snäll som tar hand om det helt själv..
jag orkar inte precis göra mycket nu.

Vill bli frisk så fort som möjligt.
Älskling åker ikväll till Stockholm o Pernilla åker mot Haparanda så det blir bara jag o Chico.
Fast Elin kommer ju imorn så jag har ju sällskap hela helgen som tur är :)

Har precis beställt min halloween outfit, konstigt nog brydde jag mig inte alls
om halloween eller tänkte att jag skulle gå på någon halloween fest men sen drömde jag om att jag gick och
att jag hade svin kul så då när jag steg upp öppnade jag datorn o letade mig direkt en söt kostym.
Jag tycker faktiskt det är kul när man klär upp sig ibland :)
Förra året var jag en ängel och förrförra en Bunny.

Iår ska jag vara en skalbagge.
Vad ska ni vara?

SO HALLOWEEN 2010 I AM READY!
jonnaponnapäronpung

hahah! du veeet vad jag ska vara ;D bara jag hittar allt. ÅÅÅH jag gillade piraten, och jag tror du blir en skit snygg skalbagge, något utöver det extra;) krya på dig



2010-10-21, 21:22:20 URL: http://jonnasavikko.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?