vilken kaos.......

2010-10-22, 10:45:56 / Kategori: Allmänt

Jag har ont i mina lungor..
har hostat hela natten..har sovit dåligt.
Även har mina tankar gått hela tiden till dom anhöriga som
förlorat någon viktig person i deras liv ..denna vecka har varit kaos för vissa.

Jag började sakna och tänka på Jorma,

Jag kommer ihåg när allting var kaos hemma hos oss..
Jorma försvann och jag fattade inte riktigt vad som hänt.
Jag grät på sjukhuset, jag grät hemma..jag storbölade på begravningen.

Dagen efter begravningen hade jag min bal,
det var den dagen jag skulle vara glad...
jag var glad.Men på mitt skal var jag glad.
Inombords var det bara sönder..
hela jag..

Jag kan säga att än idag är det svårt att förstå att Jorma inte finns kvar.
att man bara dör och man aldrig mer får se denna person.
Det var oerhört tomt i huset efter Jorma..
Idag när jag tänker tillbaka..
så känns det som att allt är en dröm.
jag vet inte om jag fortfarande har förstått vad som hänt?
kommer man någonsin göra det?
Det känns bara som en dröm att han någonsin existerat.

fan vilka psychosar jag hade till vänner då,
dom förstod inte.INGENTING.Dom fanns inte ens där för mig på den jobbigaste tiden.
Det fanns en vän, hon var där 24/7..
och det var Elin, jag låg bara i sängen p.ga att jag inte orkade med livet.
Jag åt inte mat, jag stängde av telefonen och jag stängde av livet utanför.

Men när jag märkte att Elin kämpade och hon pratade verkligen med mig så länge att jag kunde må bra,
fast dom där bra minutrarna bara varade i 5 minuter..så var det oerhört skönt att ha en vän som verkligen fanns där...no mather what..Jag kunde ringa henne 04.00 på morgonen o hon svarade.
Jag kunde ringa henne när hon var i skolan, hon tog mina samtal whenever.
Det är en sådan vän man alltid kan lita på.<3TACK ELIN..seriöst tack.

Det var inte bara Jormas död jag hade på sidan om,
det var en massa andra saker som jag inte kommer dela med mig.

All ork till er där hemma, ( jag tänker inte skriva vilka som förlorat anhöriga men ni vet vilka ni är)

Ta vara på det ni har idag och glädj er åt det.
För man vet som sagt aldrig vad som händer i livet..

Rest in peace.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?