dancing is my passion

2010-09-12, 20:05:08 / Kategori: Allmänt

Idag var det första dagen på min salsaskola.
Det var så jävla tur att min nya lärare var duktig!
är alltid nervös att det ska vara någon sugig lärare..
Men hon var riktigt bra :)

Så fick massa steg o lära oss till nästa vecka så måste öva ;p
jag ska bli riktigt duktig i salsa det har jag bestämt mig längesedan..
eller jag bestämde mig faktiskt när min andra lärare sa
"you where like a queen on the dance floor"
hon som sa det var 2;a i eliten i Finland..inom salsa o latinska danser
 och när man får höra en sådan grej av en sådan "stjärna" då är det ingenting man ger upp bara ;)

Har precis mumsat en mars glass..mm dom är så goda, innan det var jag o älskling ute i regnet med våran Chico!
snart blir det att hoppa i badkaret..så jävla härligt o ligga där i hett vatten med bubblor o
bara ta det lugnt eller läsa en bok eller tidning.

Här är en video på min gamla danslärare..jag älskar denna låt
o jag älskar hennes dans hon är skit duktig.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?