dont call my name, alejandro im not your babe...fernando

2010-09-04, 11:13:57 / Kategori: Allmänt

Hola Muheres :)
Jag har blivit sjuk..igår när jag vaknade så hade jag hög feber o kunde knappt vakna.
Väldigt förkyld och nu idag har jag ont i öronen och halsen..

Var till Piteå igår, väldigt kul hade vi faktiskt hela dagen :)
jag o Madde var hem till Lollo och sedan till veterinären och sen med Elin till stan o käka på SUBLAND.

Sedan for vi till persön och red på polle..och kan ni fatta?!!?!?!?
JAG HAR TRAVAT MED EN HÄST IGÅR..shit va nice.

Vi ska åka till stugan nu vi fyra troll o ha skit mysigt!

jag o Madde ska lägga ansiktsmask o göra massa mysiga grejjer och oi dricka lite vin o öl o grilla o äta osv! ;)
skönt o åka till skogen o vila när man är sjuk , sen får vovvarna leka där också så det ska bli kul.
Ha en trevlig Lördag osv!


Haval B Aziz

Halloj, vad hittar du på för skojs?, ta hand om dig.



2010-09-04, 20:40:53 URL: http://havii.blogg.se/

jennah'<3

men vad kul! :) när ska du förresten ta bilder på klänningen så jag vet om jag vill köpa den? thihi puss



2010-09-05, 17:30:36 URL: http://jennananna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?