förlåt

2010-09-01, 17:31:49 / Kategori: Allmänt
min kameras laddare är borta, den är antingen kvar i Haparanda hos min mor eller
 så har jag den någonstans här hemma..ska leta efter den eftersom jag lovade min vän att börja fota mera o
lägga egna bilder eftersom det är mycket roligare ;)

här är en bild när Jag red på Madelenes sköthäst som hon tyvär inte har kvar nu, hon rider just
nu en annan häst som jag inte ännu fått pröva!
Det är riktigt kul att rida, om jag inte skulle vara så allergisk skulle jag garanterat äga en häst,
som jag skulle rida med överallt..till o med till jobbet o sen skulle jag bada med den haha!
ja riktigt mycket kan man hitta på säkert med en häst :)
Samma med hund, men jag tror att Chico skulle bryta hela kroppen om jag skulle sätta mig på honom.

(nästa gång jag rider så skippar jag nog sådär tjocka vinterkläder..klumpigt :)


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?