Hangover

2011-04-10, 18:14:40 / Kategori: Allmänt
Hejhej!
det har varit en rolig helg, men nu mår man som man förtjänar..trött!!
Igår bjöd pappa oss åter igen på den goda fläsk ytterfilen på IKEA, billigt o bra!
Dock jobbigt o sitta där med bakis, men det smakade bra med mat o sedan daim tårta till efteråt på ABC.

i Fredags var jag med Pernilla och Jenna på Kaupungin Hotelli och Pernilla sjöng karaoke,
fan vad hon har talang alltså..riktigt bra röst!
Önskar att jag också hade sådan röst så man kunde sjunga på karaoke barer.

och så tillslut gårdagen Lördag så blev det utgång med Susanna o Jenna,
vi var hos Sussi först med Jens och Atiba sedan for vi till umppis and we had fun.

Jag har bara degat hela dagen o glott tv, nu skulle det sitta bra med kinamat..
ingen som orkar hämta åt mig?

Det kommer bilder sen när Sussi har lagt in dom...eftersom vi fotat med hennes kamera :)
Jag fick lite klagomål av Sussi.w. att jag bloggar så sällan..ska försöka vara mer aktiv!
i promise, jag sitter ju till o med nu trött o sliten o skriver haha.
Nåniin, men som sagt så får ni bilder senare.
Nu ska jag gå o fläska mig.
Pussciao.
Under tiden kör vi på en mongo bild på mig när jag åkte skidor för nån vecka sedan.
sussie w :D

yee blogga mera :D :D



2011-04-11, 11:54:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?