Lördag.

2011-04-16, 16:56:20 / Kategori: Allmänt
Har sovit typ till 13,00, P.ga att ja var chaffis o vaken hela natten lång..
nå iaf sen Käka jag frukost sen for jag o åkte inlines med Chico..fan vad härligt det var.
Summerfeelin!!!!

Idag är jag svin glad, eller var redan det igår..kanske våren som påverkar ;)
Efter inlines så vare en snabbis på rajalla, med syster ,jenna 1 o jenna 2..
jag köpte ingenting p.ga att jag är så pank! dock fick jag med mig gratis Ruisleipää ändå!

niinii..imorn kommer det bli en rolig Söndag, farsan fyller år så vi ska mot Kalix och Åsa
kommer laga supergodmat o efterrätt(HONÄRSÅÅÅDUKTIG) längtar!

Nåmen nu måste jag avrunda o äta lunch...lunch ska egentligen vara lite
tidigare nu äre ju middagstid men ja ni förstår att jag vaknade så pass sent så.
Yeah who gives a crap, nu måste jag gååå pusshejjjj.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?