Carnaval Latino ;)

2011-02-06, 18:54:23 / Kategori: Allmänt
Tja!
tågresan gick bra fast det var första gången för Chico :) Han var lugn!
Så vi var framme kanske 9 tiden i morse här i storstaun.
Har fotat lite bilder på han hihi som jag lägger in senare när jag är i Norrland.
Sedan köpte Jani pizza till oss och sedan har vi vart ute med Chicksan och sedan har jag vilat..
var så trött efter resan.

Idag ska vi ha en liten "Lördag" med lite godis o sådant.
Men sen blire åter igen träning och icke godsaker.

BTW, här är det plusgrader och hörde att ni hade 18- i Happis..stackars er ;)

Ja juste sen köpte jag en ny plattång för att min gick sönder och jag köpte en billigare nu eftersom att jag inte har råd med att pejja 2000 kr för en just nu, så det fick bli REMINGTON PEARL..endast 800 :-
Jag rekommenderar den för den var riktigt bra till ett jäkla bra pris :)

jessjess men nu blire middag!
Pusstja


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?