Irriterande jävla gubbjävlar

2011-02-10, 17:16:43 / Kategori: Allmänt
Kommit hem för en stund sedan, hunnit ät middag och fika med morsan.
Alltså när jag åkte i Lördags så var det en surgubbe i bussen(Chauffören) alltså
han var väl sur för att jag hade med Chico..
dvs alla gillar ju inte djur.Men man behöver inte vara otrevlig ändå.
Han skrek åt mig och var ruskigt jävla fittig.

Sen idag när jag tog bussen från Luleå till Happis,
så vare en jävla surfitta som körde och säger att jag ska betala 130 kr för mig och 100 kr för Chico?
Onko se vittu tyhmä päästä..

FICK BETALA 150 spänn sist totalt, så jag frågade han
 att hur kan det vara möjligt att alla buss chaufförer tar olika priser?
Det ska ju finnas fasta priser jävla ägghuven.
Nå iallafall, då skulle jag betala och då bryter den där gubbjäveln på muminsvenskafinska och säger att jag måste gå in och köpa en biljett där i biljett kassan...ÖÖÖH VARFÖR?
NÅ SEN SPRANG JAG DIT!!! och hon i kassan sa att jag skulle köpa på bussen för det är mycket dyrare  här.
Då sa jag att gubben i bussen sa att jag måste köpa här, men hon sa att nej men då får du åka gratis :)
Då gick jag tillbaka o berättade till ägghjärnan vad hon sa, och då tänkte han inte låta mig åka med..
han sa att jag ska vänta på andra bussen..fan heller.
Men då kom det fram en tjej  i min ålder, och fråga vad som var problemet..
för hon hörde ju vad busschauffören höll på med.
Den här tjejen räckte fram en 100 lapp åt mig, jag frågade henne vart hon skulle av?
"porsön"..hur ska jag betala tillbaka till dig frågade jag?
" vi säger att det är dagens goda gärning"..
Jag visste fan inte hur jag skulle tacka människan..
jag gick fram o betalade och surgubben mumlade att det fortfarnde fan fattas pengar?
 seriöst hur mycket tänkte han ha egentligen för en tur?
Jag räckte fram det han bad åt mig från första början men sen ville han ha mer.
Men jag gick därifrån och tackade tjejen och tack gode gud att det finns såna människor,
det är fan inte ofta man stöter på såna speciellt inte i denna jävla fitt norrbotten stället.
Nästa gång(om det händer) men ser jag tjejen så kommer jag garanterat betala tillbaka :)

URSÄKTA FÖR MIN ROMAN HÄR, men jag är så jävla förbannad
på Norrbottens kust bussarnas chaufförer.

Otrevliga sura jävla gubbjävlar som inte ens vet hur dom ska ta betalt?
och dom vet inte själva vad resorna kostar heller tydligen.
Ibland får t.ex hundar åka gratis o ibland kostar det några hundringar..WTF.
Jag kan då säga att det är fanimig sista gången jag åker busshelvete här i Norrbotten.
Eller om jag gör, då jävlar kommer jag inte vara så snäll som jag vart nu,
eller dvs då om dom är griniga som dom oftast är.

UUUUUH men jäkla mycket minus ska chafförerna ha.
nu ska jag fa o dansa o bli på bättre humör.

Anonym

Busschafförerna brukar inte ta betalt för min lilla hund om jag håller honom i famnen när jag hoppar på bussen.

Stora hunden brukar jag få betala en barnbiljett för, och ibland behöver jag inte betala något för honom.

Det är alltid olika, men man ska inte behöva betala mer för hunden än vad en barnbiljett kostar.



2011-02-11, 18:18:58



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?