Jealousy

2011-02-17, 18:38:24 / Kategori: Allmänt

Varför är det så att dom flesta tjejer har cp problem?
Dom flesta är alltid så avundsjuka på allting,
jag förstår inte varför man bara inte kan glädjas för andras skull.

Om jag tycker nån har det bra, kanske får en massa saker, inte fan blir jag då sur eller så utan jag tycker bara det är kul för hans/hennes skull.

Jag antar att det bara är bittra jävlar som är så fattiga och fula själva som blir avundsjuka att man bara måste hacka ner folk, t.ex klanka på andras utseende i bloggen osvosv.
Så jäkla onödigt, istället för att slösa energi på sånt så kan man ju ta den energin och fixa sig själv så man slipper vara så avundsjuk på andra.

Släng er i väggen era bittra jävlar istället ;)

Pusspusss



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?