Sunday

2011-02-13, 19:18:49 / Kategori: Allmänt
Idag var jag lite bakis och väldigt trött, drack dock inte så mycket igår
men var uppe så länge så var säkert därför jag hade ont i huvudet på morgonen..
men det gick över fort.

Jag kan säga att det var första och sista gången jag går på något som kallas för tatto weekend :)
det var det sämsta någonsin.Jag och Jenna kom dit senare för vi tänkte att det skulle vara disco efter 00.00,
+ att det var billigare då, så vi betalade 80 kr och annars hade det kostat 250.

Men iallafall, det var så tråkigt..bara hårdrockare  typ där osv passade inte alls in där.
Så vi stack tidigare och for o cruisade något varv med Nathalie och Karhu sedan till närsta.

VI tog med kameran också för vi tänkte fota massa men eftersom det vart så kasst så sket vi i det..
men det tar vi en annnan gång då :) Ska bli bättre på o fota faktiskt hit till bloggen..
men saken är den att jag inte hittar sladden till kameran nu när jag flyttat så allt är överallt så svårt o hitta.

Imorgon är det alla hjärtans dag, och pappa kom hit idag för att han jobbar imorn o han ville bjuda mig o Pernilla på mat och efterätt så det fick bli Golden flower och denna gång tog jag en efterätt som jag och syster delade på..riktigt gott med friterade bananer med glass och chokladsås.
Jag brukar aldrig kunna äta någon efterätt men nu gick det hur bra som helst.

Sen fick vi lite små presenter + pengar.Thanks papi.
Nu ska jag hjälpa Jenna o städa lite ;)
Vi höres, ikväll blire nog bara o softa hemma..är så trött, blir nog ingen större promenad idag..
ingen väl som vill promenera när det är 26- ?
JESJES men nu ska jag avsluta detta inlägg, Pusspuss och ha en trevig Alla hjärtans dag imorgon :)

Jag glömde ju skriva att min lilla Chico fyllde 1 år i Torsdag, han fick en tårta och Chessi åt också från den.
dom diggade den kan jag då säga :) (BTW inen grädd tårta, utan en tårta för hundar dvs )
Nu adios.


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?