vino de blanco

2011-03-28, 13:02:43 / Kategori: Allmänt
Jag o Sanna i Lördags!

Vi hade skit kul ihelg, blev dock lite mycket vin och en jobbig bakis!
Johanna,Sofia och Benjamin har också varit här o hälsat på så har vart med
dom och åkt pulka osv..det är alltid så kul o leka med dom, dom är så härliga barn.
Har precis varit ute med sanna o peter o vovvarna en liten sväng,tänkte vila en stund och
sen gå på en bättre prommis med chico, har vaknat så tidigt imorse o varit en sväng till sjukan.

Ja nu ska jag ta o avrunda eftersom jag inte har någooot o säga mer haha,
pusspuss
Isabelle

Jag tycker att du har en riktigt nice blogg! Har du ork så slå även ett öga på min :D.



2011-05-07, 11:50:52 URL: http://smsalåna.nu



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?