Sunday morning'

2009-09-27, 11:17:35 / Kategori: recept

Buenos días = Godmorgon!

sitter hos min bejb, han gör en omelett åt mig :) ..sen ska jag kolla på idol repris som kommer på ca en halvtimma, missade ju Idol i Fredags när jag umgicks med Elin.

ska berätta lite om min helg : i Fredags så åkte ju jag och Madeleine hem från Luleå ,
vi var på stan och tog en fika med Madde.R ! , sen for vi hem till henne och Erik ,
 kolllade läget..dom hade en jätte fin lägenhet och en jätte söt kisse ;)

har bilder hemma också från den dagen ..ska lägga in sen!

och igår Lördag :  käkade ute med farsan och hans tjej, jag åt en pizza ...
                           sen vart jag en sväng till mlund, hälsade på hos janzi och umgicks där ett tag med massa folks,
                           sen vart jag trött och hade mens verk så jag for hem och vilade nån timme :) 
 
Heli, Frida ville dricka, så jag gick med på det ..köpte några cider..jag och H for till Pete.
Hade verkligen ingen lust, gott var det..jag drack 1 och en halv cider, sen for jag hem med Jani.
vad har hänt med mig? kan inte dricka nåmer hahah , nämen det är bra..har lessnat på att dricka faktiskt.
men det är gott att dricka litegrann ibland.

vi hade ju tänkt dra ut till Sportbaren, har ännu inte kollat läget där..
men jag orkade inte börja dra dit för jag orkar inte börja PROMENERA till mlund sen ..så därför sket det sig!

nu ska jag käka min omelett, Puss på er!

(ser ut som pizza, men är en omelett)


Ingrediens : 3 eller 4 ägg för en bra portion..annars mer ägg om man vill ha en större/tjockare.
                  sen lägger jag tonfisk,tomat,skicka,ost.
steker den på båda sidorna, thats it..

men alla får ju lägga vad dom vill på sin ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?