Confidence

2010-06-15, 18:47:49 / Kategori: Öka ditt självförtroende
...


Jag ville bara prata om en sak,eller ja skriva om en sak då.
Det jag vill prata om är fördomar, jag har haft väldigt mycket fördomar om människor förut..
kan erkänna att jag har det idag också, men försöker alltid tänka att det kanske inte är så.
Jag pratade med en tjej,hon och jag har varit typ ovänner i flera år..
vi hatade typ varandra och vi kände inte varandra alls.
Allt det började p.ga en löjlig sak som ett hånande eller en blick.
vad var man? kanske 14 eller 15 år.
Men då började vi prata nu efter typ 6 års hatande,
och hon var ju hur trevlig som helst och tyckte detsamma om mig.
Grejjen är det att jag känner inte henne fortfarande vi kanske egentligen tycker att vi båda är idioter,
men vem vet? hon kanske är en jätte trevlig tjej som man kan umgås med.
Min poäng är att även om någon kollar på dig väldigt drygt, så kanske inte den personer menar dig illa
utan det kanske är hans/hennes sätt att kolla.

Det är väldigt väldigt många som säger att jag ser ut som en
BITCH och vissa förstår inte varför utan dom tycker jag ser ut som en ängel.

Men grejjen är det att man ser olika i sina ögon och jag vill bara
säga åt er att även om ni tycker jag kollar elakt på er eller att ni tycker jag är en bimbo
Så är jag faktiskt schysst.

Men jag kan vara en bitch, om du är en bitch mot mig eller någon av mina nära o kära..
då blir jag tyvär också en :)
Men kom ihåg nu..ha inte fördomar, lyssna inte på vad andra säger..dom snackar garanterat så jävla mycket skit.
Man ska skapa en egen bild :) Lär känna människan istället på egen hand..Det är mina råd!

Det jag även hatar är denna fördom man har mot blonda, fortfarande så tycker många..men äsch vilken fjortis..
jag säger bara LOL OH MY GOD, get over it..
det är bara en hårfärg som vissa väljer att ha utan att dom menar att vara någon sorts fjortis för det.
Men nu ska ut med Jonna och hundarna!
Tjao d0lls




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?