Godmorgon.

2008-08-29, 10:06:10 / Kategori: Allmänt
Sitter nu och käkar macka & dumle oboy ;P  och ett glas med vitaminer ; )

Ja idag slutar älskling kl 12 :) så om två timmar, då kommer han hem och duschar o byter kläder sen ska vi in till staden & jag funderar på att kolla kläder...men vi får se annars hinner jag ju här nån annan dag =) .

vi ska iaf in till stan och käka & ta nån bira :D


vet inte riktigt vad man ska skriva..det hade kunnat vara bättre väder stockhholm!!!!!    Just nu ser det kallt ut där ute, har regnat lite smått..men dom hade lovat varma dagar och då tycker jag bannemig att det ska bli det också...20 + . perkele om det är kallt hela tiden :@ då får jag tannars a och fortsätta min resa till typ Gran canaria eller nåt ;)


Jesjes, nu ska jag dricka min vitamin dryck och strax ta en dusch sen sminka  å bläblä :) vi höres! Pusshejdåå

Jani my honey ;) <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?