Oh god

2011-05-02, 21:02:25 / Kategori: Allmänt
1 vecka och 5 dagar sedan jag var o skrev blogg..what?
fan vad tiden gick snabbt.

Det är väl så när man har roligt.
Men idag har det varit en bad day, är sjuk..febrig ögonen svider..
dock har jag ändå varit o promenerat med Elin till
Tornio(vaarin vintti) och nu hade någon köpt min 8 år gamla cykel som inte ens var hel..jag fick 970 kr för den!,
THATS GREAT!

yeahyeah, imorn är sista dagen jag har mina stuff där sen måste jag städa undan..
men sakerna tar jag inte med mig hem utan dom åker raka vägen till soperna om inte någon kompis vill ha dom.

Var faktiskt och åkte inlines också, hurtig är jag fast jag är sjuk..men det måste man vara när man har en hund.
Förra veckan då min vän skånemadde var här alltså påskveckan menar jag, då hade vi svin kul..
har inte haft så kul på länge faktiskt :) fan vad jag hade saknat henne så det var kul o träffas.

Jag ska färga mörkt hår..sen,snartsoon!!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?