Tjoshena ;P

2008-08-28, 12:17:36 / Kategori: Allmänt
Har just ätit mat =) och diskat & vattnat blommorna..man märker när det är killar som äger bostaden, blommorna helt uttorkade.

Jajaa , igår åkte jag ju flyget från kallax kl 16.00 var framme typ kvart över 5 i sthlm, lite sent var det.

Sen tog jag flygbussen till Cityterminalen, hade svårt att hitta ut från Arlanda, var så jävla länge sen jag var där och har ju aldrig varit ensam förut men nu var jag det, men jag frågad nån som jobbade där haha ;P

gissa om jag vart glad att träffa min bejbi?!?!?!?!?!? ;) SÅ SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT HAN ÄR <3333  

jaja :P idag ska jag nog inte göra något speciellt, typ städa ;O haha och så. vaknade vid 10 tiden och badade badkar skönt..låg där ungefär en timma ..snart dags för min första cigg för idag, har tänkt att gå och röka hela tiden men har aldrig blivit av!! försöker att inte bolma hela tiden..

vi bor här i en lägenhet i Upplandsbro, fint område.Tar en halvtimma med t-bana och buss och det kittet in till stan ;P

en sak är lite jobbigt att det ligger ganska när Arlanda så man hör nästan hela tiden ett flygplan..

Aja nu babblaqr jag massa boring som kommer upp ihjärnan så ska ta en cigg nu, vi höres..hadet!

Jani älskar dig såååååå mycket!!!!!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?