Julklappar..

2008-12-08, 21:18:09 / Kategori: Allmänt

Någon som har nå tips vad man kan köpa för julklappar?

Jag har jätte dåligt med pengar nu också så det kommer bli tråkigt att handla när man måste snåla ..=/

vad ska man köpa till sina syskon? ;O Ge nå tips! vill köpa nå roliga grejjer ;p

Jag vet redan till jani hihi ;) och morsan, hon ville ha nå  glas från ittala ;p

Haha jag vet knappt vad jag själv vill ha! ...får väl tänka ut något ;o ..

Den här

ghd IV Pink Styler 08

plattången skulle inte sitta dåligt ;p




Eller en digital camera från Canon..


Eller en LCD tv!!

Jag är nöjd vad jag än får haha! men dom här skulle va extra roligt att få :) hihi , sen vill jag väl ha massa grejjer som är bra att ha när man flyttar hemifrån, som ex Tallrikar osv..Jag har redan fått en elvisp så ;) eftersom jag tycker om att baka hehe.


Nåja ska fråga om Frida vill följa med och köpa lite julklappar någon dag så man får det också överstökat!

Adios , Love my bejbe <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?