Gomorrooon ;>

2008-02-16, 11:32:05 / Kategori: Allmänt
Tja! , idag har jag vaknat halv tio på morgonen, tog en dusch , gjorde nyttig frukost ( GI metod )
banan smoothie så här gör du det :
Mjölk&banan, mixa det , skit enkelt =) , jag lägger alltid en hel banan sen mjölk på måfå, sen stekte jag ägg och la på mackan, man ska käka 2 mackor till frukost enligt den metoden och jag orkar ju knappt en halv , så nu tvinga jag i mig..jag gjorde en dubbel macka sen ägg och massa sallad,gurka osv dit mellan : )det blev gott faktiskt.

Aja efter det så gjorde jag hål i öronen på jani :D ajj det såg ut å göra ont och det gjorde det ju också, han har på sig mina lilaörhängen, hade inga andra, men vi ska väl till jala sen å köpa andra så han får byta :) typ på måndag eller någeee.JAH

Det blev inte å dricka igår, skönt :) chilla med honey istället, kanske blir det idag iställte, fårsefårse..

skriver senare ;P PUsshej
                                                           


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?