hejhej!

2008-02-19, 20:46:12 / Kategori: Allmänt
Idag har det varit en jobbig dag!, vaknat tidigt för börja ju skolan 7 på morgonen :) men jag trivs faktiskt bra med inriktningen jag valt ;P bättre än kock! , fast skämdes som fan idag när jag skulle föra mat till ett bord så spillde jag sås på en gubbe :( , men sånt händer ju! , även om man är proffs händer det väl.Nåja..efter skolan for jag hem och chillade med honey, sedan var det dags för dans, det var jävligt kul idag på dansen ! :) har faktiskt börjat fatta dom där stegen osv ;> om 1 år eller mindre så dansar man ju som shakira ;} haha. Nämen dom som dansat ett halvår dansar faktistk jävligt bra, så får se om man själv blir sådär king efter denna terminen, i hope!..yesh, Jani gh nörden spelar guitar hero för fullt :) ..asså det är fan svårt, kommer aldrig kunna spela på hard, noway.Om en halvtimme börjar mina,jag och irene på tv..ska nog kolla det :) Fast kommer somna! är så trött, imorn blir det ju också å vakna tidigt ..eftersom det är hälsodag så ska vi Hotell&Restaurang laga nyttig frukost till eleverna i skolan, vi börjar sju då igen men slutar vid tio. :) ..sen som belöning blir det kryssning till Åland, det låterkul :) har aldrig varit där.Yesh, hoppas mina kläder som ja beställt kmr imorn, ett par jeans och en tröija :) ganska dyrt, det gick på 800 spänn det redan.Men så äre ju, dom såg jävligt heta ut på bild där men får se sen irl ;P hoppashoppas.Jaa nåmen nu kommer jag inte på något vettig å berätta så ska avsluta, Hejdåå!

Älskar min bejbi Jani!!! :)
<3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?