Lets just get that clear

2008-02-10, 12:21:28 / Kategori: Allmänt
Hallåhallå ;> I fredags vart jag ju ganska så jävla dålig, sjuk som fan =/ är lite fortfarande men blev faktiskt bättre när jag var å drack lite igår ;) , fast fan vad dött det var =( ..nåja man får ju andra tillfällen med fest osvosv,drack egentligen igår också för ifalld en där horan va härså skulle hon fått lite på käften ;) inte bara lite haha.Menmen Jani har ju sagt till henne nu att han vill fan inte ens se henne ;D om hon försöker igen nå så är hon död förfan. Jees..Min bejbi är och jobbar nu, han var nyss på lunch..vill att han kommer hem och myser eller nå ;D ..jaja..idag ska jag nog göra blonda slinger igen i håret ;p eller om ja orkar..får se får se : ), haha jani tycker det är onödigt med slingor .."varför inte bara färga hela håret" , han förstår inte attdet inte blir heller blondt direkt ;P och det blir skillnad om man slingar håret eller blonderar, det är snyggare när man slingrat håret blondt, faktiskt.YEsssss ..fan träffade ju simon igår också! =) , just när Frida och jag skiljdes åt på kalles..så där vi ikea så kom ett gäng, så kolla jag vafan det är ju simppa :D ..dom tänkte fa och spöa bighead =OOO fattar inte varför, men dom hade visst inte gjort det..orka bråka ;) ..Jeesjess..sen kom jani och skrek till dom, han hade tagit whisky hos sin bror därför han blir sådär ;P fast vem bliri nte av whisky egentligen.Nå jeee

Akon feat Brick and lace-Get that clear , ganska bra! =)


Buh imma tell you right now im not to mess with,
so lets just get that clear. ;>


Jani i fucking lööve youuu ;D <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?