Piteå ;P

2008-01-31, 22:13:08 / Kategori: Allmänt
Sholeen,Idag har jag inte gjort mycket mera än att vakna och dragit till skolan fast vi hade bara en lektion så ganska onödigt...Det var en tant från Luleå swedbank som var och snackade om massa banklån och om aktier och om att flytta hemifrån osv.Jaaah, sen ringde jag till bejbi att komma och hämta mig från school och så gjorde han det..frida kom också med och vi förde hem henne, sedan for vi till mig..å jag packade lite saker som jag skulle ha med mig till Elin :) ..sen brännde jag en cd skiva, och efter en stund for vi till stan och köpte bärs och cigaretter till mig och elin :D ..sen gosa jag med jani ..sen var jag tvungen å lämna han :( bussen for förfan 13.35 och var framme 17.40 ..helt sjukt, sen som fan varen, satt över fyra jävla fitt timmar i bussen utan å röka ett enda bloss ganska fittigt..nåjaa sen kom jag fram iaf äntligen! ;) och då tog Elins mamma mina väskor och jag och Elin for till Piteås nya galleria :P ..det vart ganska fint där faktiskt...hoppas det kommer liknande till happis,jeshjesh, sen har vi väl inte gjort mycket mer än att vi promenerade hem till Elin och snackade osv, sen badade vi badkar haha =D ..och sen nu snart ska vi ta en liten promenix och röka.Sen sova! Elin har ju skola imorn,  hon vill att ja följer med..så måste väl gå dit och nöta på hennes lektioner ;D...hoppas bara inte samma konstiga lärare är där :D som läser sagor för vuxna människor. aja..nu börjar jag bara svamla hära.,..nästan likadant som Frida brukar vara när hon är på hispigt humör ;P ...HEHU saknar dig Jani!!!!!!!!!!!!!!! so much ..men vi ses på lördag iaf :) ..Älskar dig !! Pusshej alla barn ;D


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?