friday in sthlm

2008-07-25, 17:27:40 / Kategori: Allmänt
tjabba,snackar just nu med Frida i mobilen ;) hehe..tänkte ta och skriva lite !

Var på topshop och kollade efter min storlek på dom där snygga klackeskorna men icke, det fanns bara storlek 41 på dom och jag var både på Drottninggatan & Gallerian..= (((( FAN!!

Men iaf köpte ett par andra svarta fråN Scorett svarta med rosett , ganska fina..men dom från topshop ännu finare..ska fan köpa dom en vacker dag :) ..

köpte en tunika från gina tricot också..ska köpa ett bälte till den imorn..

och måste hitta snygga jeans shorts ocksååå ;P PP

Och många linnen åså..eller ja om jag nu hittar =) Får se!
men nu orkar jag ej skriva, kanske blir krogen ikväll :) we will see...Pusshejps




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?