JES!

2008-07-30, 14:46:25 / Kategori: Allmänt
läste just på aftonbladet att det kommer en ny säsong av Desperate housewives, jag som trott hela tiden att det var den sista..

men det var för frida sa! haha, jag tyckte väl att den sista delen slutade isåfall ganska konstigt ;P men fan vad bra, då har man något att titta på till hösten ;p

Känner mig trött , har lekt med Sofia & Benjamin hela morgonen och matat dom, nu ligger båda och sover :)
Sofia fyller 2 år snart :) nästa vecka vare väl ; p ..

Jes..snart ska jag & Heli traska över till torne och köpa öl, vad gott det ska bli att sitta i solen och chilla, snacka skit och smutta på några öl :P

Hehee!

wellwell, vi höres nog imorn eftersom jag kommer vara ute hela kvällen/natten .

ADIOS AMIGOS

en sak till, jag älskar dig honey :) och då menar jag Jani! ;D
frida

är du säker att dem inte menade sen sista säsongen som vi redan sett? för dem visar nog den först i sverige på tv nu till hösten :)



2008-07-31, 12:36:33

anna

det kmr en ny säsong nu till hösten i usa, om du brukar tanka dh såklart =p så nej det är inte slut ännu :p



2008-07-31, 13:32:38 URL: http://aaaannaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?