Bakisdag

2008-03-08, 20:56:49 / Kategori: Allmänt
Godkväll.

Sitter hos min sötnos, vi kom just hit.Fyfan vad bakis jag haft idag,jag fattar inte vad som häntmed mig..har börjat tåla jätte lite dricka ;s ..förut kunde jag dricka mycket och nu nästan ingenting så blir jag askalas haha :D

Aja det var väl helt okej faktiskt, åka epa å sjunga haha ;D fast sen blev jag ju aspackad å börja lipa..fick någon slags snefylla voivoi ;P

men nu blir det iallafall å vara nykter ett bra tag, fast Gina fyller ju år snart så då måste man kanske festa buuhuu :(
fan att alla fyller år så nära varann..

Yesh,jag fyller ju om 85 dagar..det låter mkt, men det är ju mindre än 3 månader och tiden går fort!
Jag har börjat tänka vad man skulle kunna hitta på då..och sen börja jag och jani snacka så kom vi på en bra ide!
Jag ska fanimej hyra en limousin ! :) och ha mina 7 närmsta vänner med såklart ;) eftersom det ryms bara 8 och det blir ju 8 med mig då ..eller jag tänkte att Jani får ta med en polare så han också har någon, eftersom att alla mina vänner är tjejer haha :P ..fast det är ganska dyrt, vare 1000 eller 1500 kr i timmen, men skit samma det äre väl värt ;> Ja man kanske kunde typ bjuda på nå god mat eller att man äter ute först :) dricker lite drinkar , sen åker man Limmo, sen krogen!..men det är synd för dom vännerna då som inte är 18 :( så kanske måste hyra riekkola? eller nåt..nåjaa det är ju ett tag dit så, men limousin skulle vara Hett ändå ;} hahah.18,20 & 50 är sånt man ska fira stort ;P yesyes..

image77
fan vad najs..kolla bara vill ha vill ha! ;P
image79


men får väl snacka med mina vänner också om dom har nå bra ider vad vi kan göra då..Frida och ni andra kanske har nå tips? ;)

...nu har jag nog inge mer å säga vettu, ikväll blire nog bara att chilla med honeybunny ;D

Pusujahejppa Jani-v-iloveu


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?