Godmorgon ;D

2008-03-27, 11:13:41 / Kategori: Allmänt
Har inte skrivit på några dagar , men ska berätta lite vad som hänt under dom här dagarna :D..

i tisdags var jag med madde , käkade på max och sen gick vi på ganska lång promenad med hunden.
Senare vart det ju dans,  vi dansa och sen for vi hem till mig.Senare for hon hem,  jag for med Heli till jani, å där var jani å pässi..å vi drack :) det var roligt att umgås med henne, för har inte gjort det på evigheter!

sen for ju heli med janne, då for jag med jani och pässi till annika..vi spelade yatziiii och drack och massa.
Det var helt okej =) sen igår gjorde jag inget spec..åt på max igen =(

sen var jag med honey hela dagen och kollade på chuck och lets dance på tv + att jag bakade en jävligt god kladdkaka, MUMS! ;) fan vad jag är fet =( ..måste sluta..men det går fan inte ;s

Men nu kolla fler delar av chuck ,

Tjao!

Jani <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?