Goddag!

2008-05-20, 15:35:48 / Kategori: Allmänt
usch vad tråkigt väder ute, är så jävla less på regn och moln BLÄ.Är avundsjuk på morsan och dom som åkte nu till Bulgarien Sunny beach idag, vill också fa bort...tänk dig typ Miami beach ;) eller Thailand eller Brazilia ;)

Jesh ;P
så idag har jag varit på en lång promenad ensam då med Robban ..det regna så det var lite tråkigt men annars var det skönt att gå.

Sen när jag kom hem var jag jätte hungrig tänkte börja laga någon nyttigare mat, men neeej för kimmo & perra hade köpt familje pizza...Det var såklart gott..men äter alldeles för ofta sånt skräp =(..

Snart ska jag och Madde dra till dansen så borde göra mig i ordning för det .

Skriver kanske senare om jag har tråkigt eller något att berättta ;)

Pussis

J <3


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?