Sådär

2008-11-03, 16:34:55 / Kategori: Allmänt
Nu har Halloween varit! Jag drack ju hos Madde i Seskarö, vi var,jag,Frida,Madde & Natta som också kom o hälsade på! Bjussade drinkar till henne också , hon fyller 18 nu på onsdag! så det måste man fira nästa helg. :)

Det var helt kul hos Madde, utom några gubbar som vart för fulla och började svamla massa, men ja..Sen åkte vi in till stan, stannade en sväng hos Kimmo o kollade läget dära, Sen drog vi till Clubone, där vart det rejält mycket folk, inte just då vi kom, men ca en timma efter översvämmade dansgolvet och barerna, jag har nog aldrig sett så mkt folk dära, Utom då den helgen dom öppnade :) .

Kvällen var väl helt ok!, jag umgicks typ med Madde hela tiden och träffade Jani då och då, Frida försvann ju med sin bf , och så ;P Men nog hade vi kul tsm, vi pratade massa skit..sen när vi for därifrån gick vi där ute runt och fortsatte tjejsnacket haha, och sen vidare till Max! FÖR HUNGRIGA VAR VI! , men maten gick inte ner sen ;o ..kunde äta en halv hamburgare och några strips, kände mig ruskigt depp eller nånting ett tag..Har sån lust att bara dra från det hära stället..Det är bara ett skitställe!

fast vännerna vill man ju ha med också, men tyvär så går det inte att ha med dom överallt :( --

Nåja, måste väl gå klart skolan innan jag får tänka ens tanken på att dra härifrån..

Kommer lite bilder också sen från Halloween :) ..

Japp, idag har jag inte varit till skolan, känner mig förkyld och orkade bara inte , jag och bejbi sov typ till 11 :) sen åt vi frukost, sen promenerade vi hem till mig!! & SEN ÄNNU 3,3 km i riekkola...så duktiga vi vart..Nämen det var skönt att promenixa för det var inte så kallt ute ändå så ;)

Men nu dra
vi höres, Puss!

Jag älskar dig Jani bejbi :) <3
Anonym

Du är utmanad!!!1 om du nu inte gjort den :D hahahehhe men iaf :D



2008-11-03, 18:18:35 URL: http://jeyyy.blogg.se/

lilli

Ansa! du har blivit utmanad ;)



2008-11-04, 00:57:58 URL: http://nathaliehautalampi.blogspot.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?