Tequila Sunrise

2009-08-23, 15:10:50 / Kategori: Allmänt
dont mind min rubrik..skrev baranånting ;>
Skön helg, min helg har vart lugn nykter!!...umgåtts med vänner,och med min sötnos!
Igår var vi hos Janzi ett tag..sen for jag,bejbi & Pernilla  till mig, åt godis och tittade på Scary movie som om på tv.

me and my bejb'

Frida och Lilli gumman :)

Lilli och Madde ;)

whats up with my face?????

Jag och Cecilia delade på en pizza :)

strike a pose'



Snygg leopard linne med ganska så stor rygguringning vilket är snyggt!
Vita jeansleggings
& till sist my lovely highheels from scorrett.

ser helt cp ut men det bjuder jag pååååååååååååååååååååååååååååå

rudolf med röda mulen ^^,



Nu fick ni iallafall se en skymt av mitt nya hår ;)
& nu räcker det med egoist bilder...hihi..

Idag är det en Söndag och jag och min älskling har vaknat vid 10 tiden,
vi gjorde en väldigt god omelett till frukost som vi delade på.

Ja men iallafall har just lagt Loreal Hydrafresh dagkräm i ansiktet och sitter och tankar lite musik,
måste bränna en ny cd skiva till bilen. :)

Vill iallafall gå på en promenad idag, ska fråga madeleine eller Heli,
 Frida är nog inte hemma ännu så hon kan nog icke.

Ha en trevlig Söndag allihop ;P pusstja!


KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?