Tjenis!

2009-08-17, 22:59:59 / Kategori: Ät dig smal
Jag vet, jag har inte hunnit skriva nåt..jag suger på att blogga ;)

Men har idag också haft fullt upp ;) ...Mötet gick bra, det var lärorikt och hm vad gjorde jag sen?
ja juste jag har ju vart på shopping centrumet en sväng o sen på Ikano affärerna...

Har också hunnit med en promenad till Marielund med Heli, Gina & hennes lilla bebis =) gud vad söt hon är.
(fast alla bebisar är ju det! )

Vi var förbi Henna också :) trevligt var det väl ;P
imorgon har jag tid hos bilskadeverkstan dom ska fixa bilens repor
dyrt för dom som ska stå för den.

Janzi
har en gammal bmw och han har precis samma skador som mig och för honom kostar det 20.000 sååååå...
jag säger bara ajjajj vad dyyrt.

äsch nu ska jag  ta och avsluta, jag ger ett nytt löfte och lovar o uppdatera mycket bättre när jag har tid,
med massor med bilder och så! =)

Här får ni ett tips!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?