Mexico

2009-12-14, 19:22:42 / Kategori: Allmänt

Godkväll :)

idag har jag varit och käkat med älskling focaccia på mexikanska fiket, gud vad gott det var!

men som sagt måste jag tagga ner med ute käket nu men äter jag ute så blir det garanterat där. :)
sedan när Pernilla slutat praktiken så for vi till shopping centrumet
och jag köpte ett par söta vantar och ett par söta o varma päls strumpor =)

medans pernilla handlade julklappar och massor till sig själv!

Yeees, sen så for jag till min kaereste(på danska) min bejbi vi kollade på weekend at bernies
och har vaknat för en stund sedan var så trött så somnade.


menmen måste checka email nu, höres Adios!

Ginaaa

okey ;D ska kolla om hon fortfarande är sugen på en sådan då :P



2009-12-15, 10:43:59 URL: http://ginaaa.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?