Bangkok Dangerous

2009-02-05, 18:51:23 / Kategori: Allmänt
hallo!

idag har det varit dåligt väder..kallt och snöstorm typ,så har hållt mig inomhus...endast tagit mig ut för en halv cigarett ;p
Så dagar som denna så äre ju typ film som gäller & en bra chans att plugga också..så det är vad jag sysslat med..
Kollade på Bangkok Dangerous, Den var rätt bra faktiskt :)

Just nu tog jag en liten paus ifrån mitt pluggande och lyssnar på Eres bonita...reggaeton music då! very very goood.

Senare ska jag o Jani kanske kolla på Cinderella Man, har tänkt se den för ett tag sen men glömde bort hehe..så nu har jag äntligen hämtat den, har hört att den är bra så :)


Ja & vad händer ihelg då, imorn ska jag iallafall käka pizza! & köpa massa gott!! och mysa med bejbi!!..fast på morgonen så måste jag till skolan & göra projekt arbete, funderar på om jag ska före eller efter projekt arbete till körskolan och plugga lite där också..men får se hur det blir >.< ..måste också dra och köpa solpuder!

                                                                                                                                                 

ska iallafall vara nykter hela helgen..bara plugga o ta det lugnt..så det är vad som händer.

Orkar inte riktigt dricka här..drack ju förra helgen och det räcker nu känner jag! :) ..

Aja nu måste jag hämta lite fil & flingor o fortsätta pluggandet..har blivit värsta sugen på fil varje dag weird eftersom förut har jag inte alls gillat fil..aja men nu ska jag dra så cya!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?