Tjenis ;D

2009-01-24, 15:34:42 / Kategori: Allmänt
Kom just till Johanna,har vart & käkat pizza med farsan & hans brorsa och hälsat på hos dom, för farsan behövde hjälp med datorn så okunnig som han är haha .,nämen alla kan ju inte allt ;)

har vaknat klockan 10 idag ..fast jag festade till ca 03.00 inatt, det var kul! :) Kul o träffa Emmelie,Anna & Elin o massa andra folk man lärde känna oså :)
skit nice..lägger in bilder sen när jag kommer hem ;) imorn eller så

idag ska jag vara barnvakt till Sofia & Benjamin..Elin ska komma o hålla mig sällskap :) Kul ska det bli, måste gå och köpa chips o dip & lite godis!

nåja skriver lite senare ;p Hejdå! :)

saknar dig sötnos!
Leia

Hej, allt bra idag? =)



2009-01-25, 16:07:05 URL: http://onlyforever.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?